Anchor 1

NATIONAL TALENTUDVIKLINGSGRUPPE (NTG)  (under opbygning)

Men henblik på at støtte samarbejdsklubbernes talent- og elitearbejde etablerer Dansk Klatreforbund en National Talentudviklingsgruppe (NTG). NTG er en betegnelse for en samlet talentudviklingsgruppe bestående af dedikerede og motiverede klatrere fra Youth B til seniorklatrere, samt junior- og seniorlandsholdet.

NTG er Dansk Klatreforbunds talentudviklingsgruppe for klatrere, der målrettet arbejder efter at se, hvor langt deres potentiale rækker i et seniorperspektiv - hvad enten ambitionen er højt nationalt eller internationalt konkurrenceniveau.

NTG optager kontinuerligt klatrere fra Youth B og opefter og er for særligt dedikerede og motiverede klatrere, samt junior- og seniorlandsholdet.

Hvis du er interesseret i at se programmet for 2021 eller læse om optagelse i NTG kan du læse videre i en af nedenstående bokse..