NTG- og landsholdsoptag 2023

Interessen for vores talent- og elitearbejde fortsætter. Det er vi rigtig glade for og et tegn på, at vi er på rette vej. Opbygningen er den sammen som sidste år, hvor vi har en stor talentgruppe for Youth B og A, hvori vi også har integreret vores Youth B og A landshold. Oven på NTG ligger forbundets Juniors og Seniors landshold.

I dokumentet kan man læse mere om opbygning og indhold, hvordan man søger om optagelse og hvilke forventninger vi har til dig som klatrer, der søger optag på landshold eller i NTG-gruppen. Der er snart tilmeldingsfrist så skynd dig ind og kig i linket, hvis du er interesseret i at være med.

Vi er ved at lægge sidste hånd på programmet for 2023. Vi har i år et rigtig spændende og udvidet program, og håber at kunne frigive hele årsplanen inden for meget kort tid. Glæd jer!

Ansøgningsfristen er den 11. december 2022. Når du søger om optag, er det vigtigt, at du tager dig god tid til at skrive en seriøs ansøgning og forholder dig til alle punkter i ansøgningspapirerne, som du finder i dokumentet her på siden.

NTG og landshold 2023
.pdf