• Lasse Pedersen

NTG OG LANDSHOLDSOPTAG 2024

Interessen for vores talent- og elitearbejde fortsætter med fuld fart. Det er vi rigtig glade for og et tegn på, at vi er på rette vej. Opbygningen er den sammen som sidste år, hvor vi har en stor talentgruppe for U16 og U18, hvori vi også har integreret vores U16 og U18-landshold. Oven på NTG ligger forbundets U20 og Seniorlandshold.

I dokumentet kan du læse mere om opbygning og indhold, hvordan man søger om optagelse og hvilke forventninger vi har til dig som klatrer, der søger optag på landshold eller i NTG-gruppen. Der er snart ansøgningsfrist så skynd dig ind og kig i dokumentet, hvis du er interesseret i at blive en del af fællesskabet.

Vi er ved at lægge sidste hånd på programmet for 2024. Vi har igen i år et rigtig spændende program, og vi håber at kunne frigive hele årsplanen inden jul. Glæd jer!

Når du søger om optag, er det vigtigt, at du tager dig god tid til at skrive en seriøs ansøgning og forholder dig til alle punkter i ansøgningspapirerne, som du finder i dokumentet her på siden. Hvis du søger om en landsholdsplads er kravene udvidet, så husk at læse hele dokumentet til ende.

Ansøgningsfristen er mandag den 4. december 2023.

NTG og landshold 2024
.docx