Rutebyg-indkøbsaftale hos WURTH

Klatreforbundet har indgået aftale med WURTH og alle klubber har nu fået oprettet et kundenummer som giver adgang til store rabatter i deres gigantiske produkt katalog.

Aftalen er kommet i stand på initiativ af Morten Sørensen fra Kolding Klatreklub som har sikret at indkøbsaftalen nu kommer alle klatreklubberne til gode. Vi har oprettet en liste med relevante værktøjer og materialer til klubbernes løbende rutebyg og aftalen byder på op til 60% rabat på bolte og skruer, akku-værktøj og bits samt sikkerhedsmaterialer f.eks. afspærring, handsker, beskyttelsesbriller og ørepropper - alt i professionel håndværker kvalitet. Klubberne kan med det nye kundenummer handle i de lokale WURTH butikker eller online på Wuerth.dk. Vi sender i løbet af de kommende dage kundenummer og indkøbsliste med forskellige priser ud til hver klub. Hvis I mangler andet end det som står på listen vil WURTH finde en god pris til jer. Vi håber I vil tage godt imod aftalen og at den vil gøre det lettere at få system på de løbende indkøb af rutebyg hardware.