• Carsten Lau Isaksen

Individuelt Medlemskab

Dansk Klatreforbund åbner op, med et ønske om at få mange flere klatrere med i fællesskabet. På Repræsentantskabsmødet d. 30. april blev det besluttet at åbne for individuelt medlemskab direkte i klatreforbundet - En løsning som passer godt til de mange klatrere i de kommercielle klatrehaller, selvorganiserede klatrere og til udenlandske klatrere.

Det individuelle medlemskab giver adgang til en række af Klatreforbundets arrangementer: - Konkurrencer: F.eks. Danmarksserie konkurrencerne og DM - Juniorprogram: Young Guns, Junior Battle og Juniortræning - Udvalgte klippeaktiviteter – F.eks. Bornholm on the Rocks. - Talent og Elite - Kræver udtagelse. Læs mere om Individuelt Medlemskab HER

Visionsproces Beslutningen om individuelt medlemskab er blevet til på baggrund af et længere visionsforløb i Klatreforbundets bestyrelse. Vi har arbejdet med data og analyser fra et globalt klatremiljø i voldsom vækst og forandring. Klatreforbundet har altid haft et selvbillede som paraply- organisation for hele klatremiljøet men vi har måttet sande, at der over de sidste 7-8 år, er opstået et parallelt klatremiljø i de kommercielle klatrehaller, som ikke har haft adgang til Klatreforbundets aktiviteter. Vi har derfor besluttet at Klatreforbundet, over de kommende år skal bevæge sig mod det nye centrum og forsøge at samle entusiastiske klatrere fra hele klatremiljøet.

Climb Denmark grafik Vi har sammen med Frederik Juul Christiansen arbejdet med at skabe grafik som kan symbolisere visionen om et samlet klatremiljø – vi håber I kan li det. Vi vil bruge den nye grafik ved de arrangementer hvor Individuelle medlemmer kan tilmelde sig. Grafikken er dermed blot et tillæg til Klatreforbundets originale logo

400 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg