• Lasse Pedersen

Beta & Bobler - hyggelig klatring på en ny måde

Foto: Aalborg Klatreklub d. 27. oktober 2017.

Hvorfor?

En meget lille del af danske klatrere deltager i konkurrencer og andre arrangementer, derfor har Dansk Klatreforbund fundet på et nyt eventkoncept. Beta & Bobler giver en klatreaften med mad, bobler og hygge, i selskab med naboklubberne og nye problemer at klatre.

Det vil forhåbentlig give et bedre sammenhold mellem klub og naboklub.

Om arrangementet

Nu byder danske klatreklubber deres naboklubber på et glas bobler og en uformel klatreaften med mad. Der vil være bygget nye problemer eller ruter til aftenen, være pyntet op med lys, lyd og andre hyggelige tiltag. Deltagerne opfordres til at klatre med nye ansigter og stifte bekendtskaber. Der er ingen reel konkurrence på væggen. Konceptet meget fleksibelt og formes efter værtsklubbens ønsker og muligheder. Forbundet klarer alt det tunge med tilmelding, PR, finde rutebygger, økonomien, og stille lys, lyd og bannere til rådighed, så værtsklubben kun skal stå for alt det sjove omkring arrangementet. Klubben kan også selv stå for nye problemer eller ruter. Klubben bestiller mad og drikke, og finder et par frivillige til at pynte op og gøre klar til aftenen. Det eneste klubben skal forberede forinden er, at gøre væg og greb klar til rutebyggeren.

Kontakt Dansk Klatreforbund hvis I kunne tænke jer at holde et arrangement.

Beta & Bobler koster ca. 100,- per deltager.

3 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg