PETZL - Ny konkurrence samarbejdspartner

Dansk Klatreforbund og udstyrsproducenten PETZL starter i 2020 samarbejde omkring Danmarksmesterskaber og Danmarksserierne - Boulder Cup og Lead Cup. Samarbejdet skal tilføre energi, synlighed og flotte præmier til konkurrencerne.

PETZL har i forvejen støttet nogle af værtsklubberne men med den nye aftale udvider vi aftalen og samler koordineringen i Klatreforbundet.

PETZL er et af de mest kendte brands i det Internationale klatremiljø og især kendt for "state of the art" sikkerhedsprodukter til klatresporten - F.eks. klatreseler, karabiner, hjelme, rebbremser, pandelamper og crashpads men også specialudstyr til sne og is.

PETZL er samtidig blandt de største producenter af professionelt udstyr til rope access industrien - Udstyr som er mere velegnet til f.eks. rutebygning fra reb

Vi glæder os til samarbejdet :)